American Pancakes (sugar-free)

Clătitele sunt unul dintre deserturile mele preferate, motiv pentru care m-am gândit să împart rețeta și cu voi, alături de câteva poze.

Ingrediente:
– 3 ouă
– 115 g faină
– 1 linguriță de praf de copt (pentru ca în final să fie mai pufoase)
– 140 ml lapte
– un vârf de sare.

image-12-08-16-09-06-1

Pentru început, trebuie separate albușurile de gălbenușuri și puse în boluri diferite. Deasupra gălbenușurilor trebuie puse făina, laptele și praful de copt și amestecate până când devin un aluat. Albușurile vor fi mixate cu sarea și apoi adăugate aluatului.
Înainte de a turna amestecul cu ajutorul unui polonic, am încins tigaia și am uns-o cu unt.

image-12-08-16-09-06

 

Am avut grijă să întind aluatul într-o formă circulară, pentru un aspect mai uniform.

 

image-12-08-16-09-06-2

Cantitatea ingredientelor menționate nu este mică și mi-a ajuns pentru a face o intreagă piramidă de clătite.

image-12-08-16-09-06-7

Le-am servit câte două, cu o lingură (sau mai multe, după gust) de miere deasupra, dar am și presărat câteva fructe de pădure.

image-12-08-16-09-06-5image-12-08-16-09-06-3

Și… gata! Bucurați-vă de clătitele pufoase, dulci și ornamentate natural.

image-12-08-16-09-06-4

One thought on “American Pancakes (sugar-free)

Leave a Reply

