Forest fruits & Pudding Cake

După răspunsurile pozitive primite la postarea despre pancakes, m-am hotărât să continui cu secțiunea “Food” a blogului.

De data asta vă prezint ingredientele tortului meu favorit:
Pandișpan, sirop, budincă, fructe și gelatină.
 

Processed with VSCO with a6 preset

 

În primul rând, pentru pandișpan este nevoie de 5 ouă, 5 linguri de zahăr și 4 linguri de făină. Se bat albușurile încât să devină o spumă, se adaugă zahărul, după care se amestecă până când totul se întărește. Apoi, se adaugă gălbenușurile unul după altul și se presară făina. Produsul se toarnă intr-o tavă (circulară pentru forma de tort), se coace și se însiropează (cu siropul fierbinte).

 

CCLY4320

 

Budinca (și, mai târziu, gelatina) am preparat-o conform instrucțiunilor de pe ambalaj și am turnat-o fierbinte peste blat. După ce s-a răcit, am ornamentat cu multe fructe de pădure (afine, zmeură și mure culese direct din grădină) și am adăugat gelatină pentru a le ține în loc.
Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

 

Probabil că am rămas impresionată de acest tort pentru că sunt fană a fructelor și a budincii, dar asta nu înseamnă că celor cu gusturi diferite nu le va plăcea la fel de mult, deci vă îndemn să încercați.

Enjoy!

Leave a Reply

