One Month Ago: Summer Well Day 1

Fiind mai mereu pe drum în vacanță, nu am apucat să scriu despre experiența mea la festivalul de un weekend din Buftea, deși merită cu desăvârșire să îi dedic o postare (sau două). De aceea, m-am gândit că împlinirea unei luni de când a avut loc ar fi momentul potrivit să termin cu amânările și să mă apuc de scris.

Prima zi, 13 august, a fost axată, pentru mine, cu exclusivitate muzicii: având în vedere formațiile minunate care urmau să vină, am decis încă de la afișarea line-upului că trebuie să mă aflu în primul rând. În legătură cu asta, aveam experiență de la edițiile anterioare, deci am știut că esențialul este să vii cu 2 ore înainte de deschiderea porților. Da, chiar am așteptat 2 ore la intrare (și încă 3, la bariera din fața scenei, înainte de a începe concertele), dar nu eram singura – se formase o coadă a fanilor dedicați.

 

image-03-09-16-09-41

Până acum, nu cred că povestea sună prea bine, dar vă asigur că a meritat – și vă voi spune de ce.

 

Sundara Karma a fost trupa care a dat startul festivalului și a reușit să introducă publicul în atmosfera aceea de festival – știți voi – lumini, backdrop filmat dintr-un punct de vedere original și muzica minunată pe care am început să dansăm în acea zi. Sincer, în urma concertului am rămas fană a lor, iar melodiile le pot fi regăsite în playlistul meu.

 

image-03-09-16-09-41-1

 

După ce am ascultat albumul lui BØRNS, “Dopamine”, toată vara, nu puteam fi mai entuziasmată când a intrat pe scenă – și nu am fost dezamăgită. Deși s-ar presupune că, fiind doar al doilea interpret al zilei, nu este printre cei mai cunoscuți, am auzit tot publicul cântând versurile de la “American Money”. Mai jos am atașat și o poză cu setlistul, so you can check it out.

 

image-03-09-16-09-41-2image-03-09-16-09-41-10

 

Recunosc că formația Crystal Fighters este singura pe care nu încercasem să o ascult înaintea festivalului, așa că nu eram familiarizată cu stilul lor, care m-a surpris prin cât de energic este. Printre lucrurile care mi-au plăcut se află și designul afișului lor din background.
image-03-09-16-09-41-3image-03-09-16-09-41-4

 

Înainte de concertele ce au urmat, bodyguarzii ne-au adus apă celor din primele rânduri, un gest foarte apreciat și necesar, având în vedere că întregul spațiu de concerte era plin, așadar nicio șansă de a ajunge la standul cu băuturi.

The Neighbourhood este una din trupele mele preferate de ceva timp și toată vara am așteptat cu nerăbdare să îi văd, motiv pentru care recunosc că i-am întâmpinat cu țipete și entuziasm (surprinse și în videoclipul oficial Summer Well – Day 1). Momentul lor a fost de vis, mai ales când Jesse ne vedea cântând versurile melodiilor, și sunt de părere că o poză alb-negru ar surprinde cel mai bine stilul lor. O singură schimbare aș face: un setlist mai lung, deoarece simt că a trecut prea repede.

 

image-03-09-16-09-41-5

 

Nu se afla vreo persoană în jurul meu care să nu fie fan Hurts și pot afirma că Theo și Adam au făcut cel mai frumos show al serii, ceea ce plasează concertul duo-ului în topul favoritelor mele. Sunt de părere că nu ar fi putut interpreta muzica mai frumos decât au făcut-o, opinie intensificată de nelipsitele strigăte de “BIS” ale publicului din final – care au fost, desigur, satisfăcute când s-au întors pe scenă. Ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost că li se vedea pe fețe cât de bine se simțeau și ei, la rândul lor. Ca să nu mai menționez grămezile de trandafiri albi pe care le-au dăruit publicului.

 

image-03-09-16-09-41-17image-03-09-16-09-41-16image-03-09-16-09-41-15

 

All in all, a fost o experiență de neuitat, pe care abia așteptam să o împart și cu voi.

Stay tuned tomorrow for the second post!

One thought on “One Month Ago: Summer Well Day 1

Leave a Reply

