Summer Well – Day 2

După nebunia frumoasă a primei zile (părere regăsită și în articolul “O nebunie frumoasă” de pe ArtistiQueMagazine.com), m-am decis să mă relaxez puțin în a doua, pe 14 august, bucurându-mă de activitățile organizate la Domeniul Știrbey, care începuse să pară un mini-orășel înverzit, cu oameni cool și muzică bună. Uitați cum mi-am petrecut ziua:

Food & Drinks

image-03-09-16-09-41-7

 

Am început cu standul de limonadă – băutura mea preferată – care de asemenea dona banii strânși din vânzări. Ca să nu mai menționez cât de bine arăta:

 

image-03-09-16-09-41-6

 

A doua limonadă (cu căpșuni, de data asta) am luat-o de la FruFru.

 

image-03-09-16-09-41-9

 

Cât despre mâncare, am ales o pizza Buffalina (cu roșii, brânză și busuioc) de la “Camionetta”, care este literally o camionetă în care se face pizza. Pretty ingenious, if you ask me.

 

image-03-09-16-09-41-18

Activities

Probabil cel mai festival-ish lucru au fost pozele de la photobooth, amintiri care îmi vor decora camera sooner or later.

 

image-03-09-16-09-41-8

 

Premiul pentru cea mai originală activitate l-aș acorda labirintului Miracoco, în care oamenii intră “pentru a se cufunda în lumină și culori radiante”, conform pliantului pe care l-am primit. Cred că mai bine vă arăt cum era decât să încerc să îl descriu:
image-03-09-16-09-41-19image-03-09-16-09-41-11

 

Music

image-03-09-16-09-41-20

 

Inițial, am stat câte puțin la fiecare concert (Haelos, Blossoms), iar de la Milky Chance, care au fost geniali și m-au reintrodus în atmosfera zilei anterioare, am rămas în zona scenei pentru a avea un loc bunicel la alta dintre trupele mele preferate – cred că puteți ghici – Years & Years.

 

image-03-09-16-09-41-12

 

Spectacolul făcut de ei m-a lăsat fără cuvinte, în afara versurilor pe care le cântam alături de întregul public (nemaifiind în apropierea imediată a marilor boxe, am putut să îi aud mai bine și pe oamenii din jurul meu).

Unul dintre cele mai apreciate momente a fost când Olly și-a pus o pălărie românească “Is this a hat?” (specifică Maramureșului, din câte știu), la începutul melodiei Worship, my personal favourite.

Așa cum am spus și despre Hurts, mi-a plăcut la nebunie să văd în expresiile artiștilor cât de fericiți erau să cânte în fața a mii de oameni care le cunoșteau versurile by heart. Puteți observa zâmbetul și pălăria în următoarele poze de pe pagina de Facebook a festivalului:

 

image-03-09-16-09-41-13image-03-09-16-09-41-14

 

Ca să închei, aș vrea să mulțumesc celor de la Summer Well Festival pentru cele 2 zile de magie pe care ni le-au oferit. See you in 2017!

 

One thought on “Summer Well – Day 2

Leave a Reply

