The #BrâncușiHUNT experience

După cât de mult v-am vorbit despre Brâncuși HUNT înaintea evenimentului, mi se pare necesar să aflați, după ce acesta a trecut, cum a fost cu adevărat. Viziunea mea asupra celor întâmplate este cea a fotografului – am alergat de colo-colo, încercând să fiu mereu cu un pas înaintea participanților pentru a captura momente frumoase din experiența fiecărei echipe. Aici am adunat păreri personale, pe care le-am împărțit în 2 categorii: punctul de vedere al concurenților și cel al voluntarilor.

unspecified-6

 

Participanții descurcăreți

Bianca: A fost primul treasure hunt la care am participat. Sincer, nu mă așteptam să ne alergați prin tot orașul, credeam că o să fie ceva într-o zonă mult mai mică, dar mi s-a părut mult mai amuzant și mai ingenios așa; plus că trebuia să ai voință ca să mergi atât. Cel mai probabil am să mai merg și la alte hunturi – provocările fac toată distracția.

Teodora: E super inițiativa; am parcurs 20 de kilometri în care a trebuit să am grijă să nu fiu mai atentă la hartă decât la drum. Mi-au plăcut probele și indiciile și, deși am putut găsi checkpointurile cu ajutorul internetului, a fost totuși destul de greu.

Bety: Mi s-a părut un eveniment reușit, iar eu nu mai participasem la o astfel de activitate. Probele au fost super interesante și unele chiar foarte amuzante. Am avut ocazia să umblăm prin tot Bucureștiul pe jos. Mulțumesc pentru invitație și mai aștept genul acesta de evenimente.

Ilinca: Overall, a fost o experiență frumoasă, puțin cam obositoare, dar a meritat tot efortul – am văzut tot Bucureștiul într-o zi (în care s-a nimerit și vreme bună). Probele au fost super fun și originale, dar mi-a plăcut și tematica, fiindcă a pus strângerea de fonduri pentru opera lui Brâncuși într-o lumină mai atractivă publicului format în mare parte din elevi de liceu.

 

 

Voluntarii magici

Filip: Voluntariatul mi-a oferit satisfacție, atât prin sentimentul de a fi util, cât și prin intrarea în contact cu un grup divers de oameni, în contextul colaborării, respectiv în cel al coordonării. A fost un eveniment plăcut, în cadrul căruia toată lumea s-a simțit bine, de la participanții care alergau prin mulțimile de pe Calea Victoriei, până la voluntarii care centralizau informațiile cu privire la desfășurarea probelor.

Raluca: Am crezut că va fi o zi în care o să mă plictisesc așteptând, însă a fost mult mai distractiv de atât. Imediat cum au început să apară voluntarii și echipele, am intrat în vibe-ul plin de entuziasm al competiției; am asistat la interacțiuni inedite între omeni în timpul probelor. Simply awesome!

Ruxandra: Pentru mine, Brâncuși Hunt a fost o șansă de a observa cât de multă muncă este în spatele unei astfel de activități. M-am simțit foarte bine în cadrul colectivului de voluntari și mi-am îndeplinit cu mare drag îndatoririle. M-am distrat și sigur îmi voi mai dori să particip la acest tip de eveniment.

Cristina: Mi-a placut să particip ca voluntar, deoarece am cunoscut oameni noi, iar probele organizate au fost super – nu le mai văzusem înainte de Brâncuși Hunt pe multe dintre ele, deci au fost foarte ingenioase… Sper să se organizeze și viitoare ediții!

 

Leave a Reply

