Breakfast Ideas

1. Musli, yogurt and fruits bowl
Singurele ingrediente sunt cele menționate în titlu, ceea ce face felul nu doar ușor de preparat, ci și sănătos.

file-04-10-16-00-26-59

 

Inițial, am pus iaurt și musli pe fundul unui bol, urmate de fructe la alegere (de exemplu: o banană și o piersică), pe care le-am tăiat și le-am aranjat deasupra pentru aspect.

După un binemeritat mini-photoshoot, am amestecat și am savurat.

 

Dacă v-ați plictisit de formatul obișnuitelor cereale cu lapte, puteți folosi aceleași ingrediente sub o altă formă: de mini-brioșe.

Am început cu un strat de musli, după care am continuat cu unul de iaurt și cu fructele.

Ca să se întărească, le-am lăsat câteva ore la congelator; pentru a le mânca la micul dejun, le puteți prepara seara și lăsa la congelator până dimineața.

 

2. Cupcake in a Mug
Din fericire, și aceasta are doar 3 ingrediente și se prepară foarte rapid. Here’s what you need:
– un ou
– câteva felii de banană
– praf de cacao

Le puneți într-o cană, le amestecați bine, iar apoi le puneți la cuptor (10 minute la cel normal sau 1 minut pentru cel cu microunde).

Eu am mâncat cu miere și fructe de padure, dar dacă aveți alte idei, vă îndemn să le încercați.

 

3. Peanut Butter & Banana Bread
De data asta, o idee vegană și destul de simplă, bazată pe combinația ideală realizată de untul de arahide și feliile de banană.

file-04-10-16-00-42-18

De asemenea, se poate realiza sub orice formă, dar m-am gândit că nu este nevoie să menționez în mod special bine-cunoscuta pâine cu gem, de exemplu.
(Note: Gemul din imagine este făcut din smochine proaspăt culese din grădină.)

file-04-10-16-00-45-36

 

5. Pancakes
Am postat deja o rețetă de clătite, deci nu o voi relua, căci o puteți găsi aici.

file-04-10-16-00-41-17-2

 

Sper că rețetele v-au trezit interesul, așa că… poftă bună!

Leave a Reply

