Favourites of the year – 2016

12 metri de luminițe de Crăciun și un infinit de mile marine de gânduri – asta mă înconjoară acum și îmi întârzie pașii spre noaptea de Anul Nou. Mă întreb uneori: Este doar un prilej să oprim amânările constante de care am și uita, dacă nu ne-am opri să reflectăm sub formă de “așteptări și realizări” asupra anului aproape trecut? Dacă trecem superficial prin timp, atunci da, așa ar părea, însă știu că anii sunt creați pentru a ține evidența istoriei și, sincer, și-au îndeplinit scopul – 2016 are o încărcătură istorică mai grea decât sentimentul acela de melancolie când resimți că a mai trecut un an. Și s-a ținut evidența. Cu toții o facem, în felul nostru. În fiecare zi de 31 decembrie, de 3 ani încoace, eu fac câte un colaj de poze elaborat care să îmi reprezinte anul într-un fel care îmi este “la îndemână”. Ca fotograf, sunt unul dintre oamenii care cred că prin poze poți retrăi un moment, dar susțin și că există momente prea frumoase pentru a fi conținute în imagini. Și mai susțin un fragment din Milan Kundera: “Cu o anumită parte a ființei noastre trăim cu toții în afara timpului”.


Here are some of my 2016 favourites, because this year I have too many photos for a collage:

– CITY –

Amsterdam

Photo 28-04-16 16 51 05-2

– MUSIC FESTIVAL –

Summer Well (reviews here and there)

– OUTFIT –

(more of this here)

– TRENDS-

Embroidered Jeans / Slip dress over t-shirt / Velvet boots

– SERIES –

Sherlock / F.R.I.E.N.D.S

– COFFEE SHOPS –

M60 / ORYGYNS / The Urbanist / Origo

(see all of them here)

– MOST VIEWED ARTICLE –

Let’s talk about Debate

– FAV BLOG –

thegoodvibrations.co

– SONG –

Glass animals – Youth (music video)

– THINGS I STARTED –

Debate / Blogging

 


Thank you for the over 9000 views!

Leave a Reply

