Oamenii sunt încă frumoși

Înger în ger, cu zâmbetul îngheţat pe buze. Era întâia zi cu soare.

Astfel am descris prima poză înscrisă în cadrul expoziţiei organizate de Interact Sfântul Sava – Curtea Veche. Dacă e să o luăm de la început, vă daţi seama că nu am putut trece cu vederea o oportunitate cu denumire din Subcarpaţi.

Încă mai cred că suntem frumoși
Ne naștem altfel, ți-aduci aminte, recunoști?

 

Aşa se face că am ajuns într-o sâmbătă după-amiază, grăbită între două petreceri, să-mi petrec câteva ore în Cărtureşti Verona – şi a meritat, căci după câteva ture printre fotografiile expuse şi încă vreo 10 minute în ceainăria de la parter, am revenit în mansardă cu puţine momente înainte de a-mi auzi numele. În ce context? Well…

 

IMG_9705

Deşi în momentul respectiv eram într-adevăr “în fericire” (numele dat primei poze), premiul a fost acordat celei de-a doua, “Reflexii şi reflecţii”, cu titlul inspirat atât dintr-un articol personal scris cu aproape un an în urmă, cât şi din subiectul portretului în sine.

“Nu mă îndrăgostesc de oameni, ci de vocile lor. Şi fix pe a lui am uitat-o”, a spus. De fapt, nu a spus; gândea, iar eu am surprins-o.

Trebuie să îi mulţumesc şi Monicăi, pentru că nu aş fi putut avea un model mai potrivit temei “portrete expresive”.

Behind the scenes:

FullSizeRender-2

DSC_0012 copy

Leave a Reply

