One day

[ WRITTEN BY DARIA ]

Era 8 martie când am facut pozele și, cum primăvara este anotimpul meu preferat, m-am gândit să profit de acea zi și de vremea frumoasă. Pantalonii sunt de la Zara, bluza este “furată” din dulapul surorii mele, sunt încălțată cu niște converși simpli, iar ochelarii sunt împrumutați de la Monica și îi ador! Încă ceva care mi se pare că face lookul special este rujul (Amsterdam, de la Nars).

IMG_0343.png

Mă axez mai mult pe make-up, păr, sau (obsesia mea pentru) mâini și nu neapărat pe haine, motiv pentru care imi aleg oufitul cu 5 minute înainte să ies din casă, de obicei în grabă, pentru că mă trezesc foarte târziu.

IMG_0541.JPEG

Nu am avut niciodată un stil definit – îmi place să încerc mereu lucruri noi. Mi se pare că a avea un stil aparte îți conferă o oarecare comoditate, îți definește gusturile și personalitatea; încadrarea într-un stil te poate limita la doar anumite articole vestimentare. Mie îmi place sa experimentez orice. Astfel, am zile in care mă îmbrac foarte feminin (rochii sau fuste), zile în care port blugi și o geacă oversized și zile în care vin la liceu în trening sau pijama. Îmi plac lucrurile care te fac să ieși în evidență: sunt obsedată de Zara, Dr. Martens, geci de blugi, șosete colorate, rochii negre, jachete. Nu prea port bijuterii, dar port mereu un inel pe care îl am de la mama.

DSC_0032

Un lucru pe care mă bazez întotdeauna sunt pozele făcute de Monica, în care toata lumea iese favorabil. O parte din merite le are și mxwni 😉

IMG_5566


Leave a Reply

