Culoare?

[ WRITTEN BY BEA ]

Am afirmat mereu cu vehemență ce mă reprezintă și ce nu; știam tăcut din prima dacă voi purta în viitorul apropiat acea bluză roz și niciodată nu o refuzam complet. De-asta, chiar dacă sunt într-o continuă schimbare și evoluție și haos, pot răspunde fără timp de așteptare că știu cum să mă descriu prin haine. Materiale, modele și broderii, alerg maratonul printre ele. Le las să  mă citească și să decidă ce parte a firii mele vor să îmbrace azi. Dar din când în când mai apare un mic inconvenient- nu pot să o fac la perfecție atunci când îmi programez. De fapt, nici nu sunt sigură că am făcut-o.

Impulsivitatea prinde teamă și neatenție și răsfiră grosolan la ora 6 dimineața blugii din dulap. Caută, caută, caută și dorințele iau forma dungilor de pe un mult iubit pulover, care îmi șoptea să nu-l aleg pe el. El e prieten cu niște blugi lipiți și-ndrăgostiți de talia mea, deci îi propune pe ei și îmi promite o zi bună. Se zice despre corupție că ar fi la modă, doar că nu e stilul meu, așa că merg pe rebeliune față de dungi albe și negre.

IMG_4363.PNG

Dar culoarea? Unde e eterna și omniprezenta culoare din dulap? Florile de pe cămașa albă, rochia albastră și puloverul meu galben suspină. M-am mișcat lejer în blugi prespălați cu talie joasă și am schimbat viteze cu pantofii negri lăcuiți, nelipsiți de când începuse să se topească zăpada. Îmi place să fiu zână când îmi flutur părul blond, dar ador aerul pe care îl dau cerceii atunci când îl prind pe furiș în vârful capului, alternând imagini de-a lungul zilei cu elasticul de pe mâna dreaptă.

Și hai să vă spun un secret.

Am fost extrem de colorată în ziua aia de miercuri, mai ales după liceu; chiar dacă nu simțeam că mă reprezintă acel minimalism parizian (departe de personalitatea unei fete care adoră candelabrele), l-am încărcat încet-încet cu mine.

Culoarea nu a fost rujul, nici fardul, nici părul blond. Cred că, atunci, culoarea mea a fost zâmbetul dat de Moni.


Leave a Reply

