Travel Journal – Opatija

Nu mi-am imaginat că cele 3 zile petrecute aproape de malul Mării Adriatice, mare limpede și încă rece în mijloc de aprilie, vor reuși să îmi dea o stare atât de bună… Dar când m-am găsit pe acea barcă de un galben radios, pe acea mare parcă mai albastră ca niciodată, în acea briză de vânt cald care îmi mângâia părul, am simțit că sunt fericită. Și m-am gândit că trebuie să fiu norocoasă să pot merge așa, cu marea-nainte și cu soarele deasupra-mi.

 

And the waves, they get so high
Seems like everything we’ve ever known is here
Guns N’ Roses, Estranged

 

 

DSC_0028

DSC_0024

DSC_0051

DSC_0053

DSC_0015

 


 

PS: This is Kavana Continental, the fanciest pastry I’ve ever seen:

 

 


 

Leave a Reply

